Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2012

The three Musketeers


Αν και λατρεύω τα άλογα σαν θέμα όταν ζωγραφίζω, τελευταία αποφάσισα να ασχοληθώ με κάτι καινούργιο! Νέκρα φύση λοιπόν ήταν η επιλογή μου και τέσσερα όμορφα αχλάδια το θέμα μου! 

Πριν όμως προχωρήσω στην παρουσίαση του νέου πίνακα θα ήθελα να γράψω λίγα λόγια για την Νεκρά φύση ή “Still life”.

Νεκρά φύση ονομάζουμε ένα έργο τέχνης το οποίο έχει ως θέμα του άψυχα αντικείμενα, τα οποία είτε προέρχονται από τη φύση (φρούτα, λουλούδια, πέτρες, όστρακα κλπ) είτε είναι φτιαγμένα από τον άνθρωπο (γυάλινα σκεύη, βιβλία, έπιπλα κλπ.). Ο Vincent van Gogh ήταν ένας από τους οπαδούς της απεικονίζοντας ηλιολούλουδα, δωμάτια, έπιπλα και αλλά σε πολλούς από τους πίνακες του.

Αυτή η τέχνη ξεκίνησε από τον Αιγυπτιακό πολιτισμό όπου ζωγράφοι διακοσμούσαν τους τοίχους τάφων με φαγώσιμα και άλλα αντικείμενα πιστεύοντας ότι ο νεκρός θα μπορέσει να τα χρησιμοποιήσει στην μεταθανάτια ζωή του. Επίσης υπαρκτή ήταν και στην Αρχαία Ελλάδα, άλλα και κατά τη ρωμαϊκή εποχή και ιδιαίτερα στην Πομπηία της Νότιας Ιταλίας όπου το μεγαλύτερο ποσοστό των ζωγράφων της προτιμούσε τη Νεκρά φύση ως θέμα.

Πίνακες αυτού του είδους πριν το 1700μ.χ συχνά απεικόνιζαν αντικείμενα τα οποία είχαν κάποιο θρησκευτικό η αλληγορικό συμβολισμό.

Τις τρείς τελευταίες δεκαετίες η συγκεκριμένη τέχνη έχει προχωρήσει τόσο που ένας καλλιτέχνης έχει τη δυνατότητα να την δημιουργήσει όχι μόνο μέσω της ζωγραφικής. Με τη βοήθεια ηλεκτρονικών υπολογιστών, η νέκρα φύση συνεχίζει να δημιουργείτε μέσω του ήχου, της φωτογραφίας και της ψηφιακής τεχνολογίας,

Προτιμώντας πάντα τη ζωγραφική και τα παστέλ, αποφάσισα λοιπόν να φτιάξω έναν τέτοιο πίνακα. Το όνομα του είναι “Οι Τρεις Σωματοφύλακες¨.

soft pastel 45 x 25

13 σχόλια:

  1. Άψογο!
    Όμορφο το παιγνίδι των χρωμάτων στην καρώ πετσέτα πίσω.

    Όσο για τον τίτλο, καταλληλότερος δεν θα μπορούσε να είναι! :)

    Καλή συνέχεια
    Καλό μήνα
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα και σε σένα καλή μου! Χαίρομαι πάρα πολύ που σου αρέσει!! Επειδή η μαγειρική είναι επίσης τέχνη και εσύ την γνωρίζεις άψογα, αναρωτιέμαι... ποια είναι η καλύτερη συνταγή άραγε για να τα μαγειρέψει κανείς? :D

      Φίλια,
      Λία

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώωωωω!...όσο για την καλύτερη, εδώ σηκώνει πολλή κουβέντα, αν και η καλύτερη είναι πάντα αυτή, που αρέσει σε εμάς. :)

      A propos έχω μια "αέρινη", με αχλάδια στις λίστες μου, αν ενδιαφέρεσαι.:)

      Καλή συνέχεια!
      Ζ.

      Διαγραφή
    3. prospos accepted :D ! I will visit you soon dear!

      καλή συνέχεια και σε σέναααα!!

      Φιλία
      Λία

      Διαγραφή
  2. πολύ πολύ όμορφο!!! μπράβο!!! ωραία χρώματα! καλό μήνα και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ evonita μου,

      Καλή εβδομάδα και καλό μήνα και σε σένα!

      Φιλιά
      Λία

      Διαγραφή
  3. Γεια σας, Λία!

    Σας ευχαριστώ από την καρδιά μου για την επίσκεψή σας, ήμουν μετά το blog σας, το βρήκε σε ένα άλλο φίλο blog και βρήκα ενδιαφέρον και γοητευτικό, έτσι πήρα το θάρρος να τον ακολουθήσει.
    Έχω αλλάξει το κουμπί μετάφραση στο blog μου, έβαλα τις δικές, νομίζω ότι είναι μέχρι τώρα, η Google είναι προειδοποίηση για χάρη μου.

    Μια μεγάλη αγκαλιά από τη Βραζιλία εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Hello Elias,

      Thank you for visiting my blog and for your kind words! I am very happy to have you here, you are welcome any time :) !

      This is great news!!! I will visit your blog right away :D Thank you so much!

      A big hug from Greece and take care!

      Cheers Lia

      Διαγραφή